Jerryco

Saját kútfő

Friss topikok

  • ribiribi: Én meg vanyiliját. :-)))))))) (2008.03.19. 23:34) A cuki neve
  • Cilu: Tamás drága, ha a fagyi igazi lesz akkor imádni fogom ahogy téged is (2008.03.18. 13:59) Betúrnád ezt a fagyit?
  • Jerryco: Köszönöm szépen! Jó vagy hozzám!!! :) (2008.03.17. 01:52) Nem tudhatom

Linkblog

A garasos vendég

2008.05.09. 04:24 | Jerryco | Szólj hozzá!

Néha hihetetlen, mennyire jattosak az emberek. (Ezeken csak kifejezetten a vendéglátósok tudnak elmélázni, hiszen az övék a "borravalós szakma")

Asztal, teraszon, seggük kinyalva. Cs. mondta ezt, én csak kiszolgáltam őket, meg mosolyogtam, de a mosolyt nem mérem drágán. Ebben olyan vagyok, mint a Pavlov kutyája. Illetve a reflexre akartam kilyukadni. Ha rámmosolyognak, visszamosolygok, hacsak nem 150 kilós, tarkopasz, tetkós és rúzsos ajku Hans az illető.

Szóval, megköszönte a srác és kért egy Áfá-s számlát. (Ennek megírását igyekszünk átpasszolni a másiknak...)

11970Ft-ról.

Ahogy kell...

Adott rá: 12000Ft-ot.

Nesze paraszt vendéglátós! 30Ft a tiétek...

Köszönjük szépen! Gyere máskor is! Minden nap!

Egy hónap alatt talán lejattol egy 500-ast...

A bejegyzés trackback címe:

https://jerryco.blog.hu/api/trackback/id/tr12460845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása