Jerryco

Saját kútfő

Friss topikok

  • ribiribi: Én meg vanyiliját. :-)))))))) (2008.03.19. 23:34) A cuki neve
  • Cilu: Tamás drága, ha a fagyi igazi lesz akkor imádni fogom ahogy téged is (2008.03.18. 13:59) Betúrnád ezt a fagyit?
  • Jerryco: Köszönöm szépen! Jó vagy hozzám!!! :) (2008.03.17. 01:52) Nem tudhatom

Linkblog

Első nap apáméknál

2008.06.23. 04:36 | Jerryco | Szólj hozzá!

Csodálatos, amikor az emberre gondol a szülő: - Vigyáznál a lakásra, amíg nyaralunk?

- Locsoljam a teknőst és etessem a virágokat?

- Kicsit fordítva...

Hát hogyan mondhattam volna nemet?

Eltelt két nap, ideje volt átmennem, megnézni a lakást. Hajnalig dolgoztam a Grecoban, utána söröztem a Patkóban, azután elvitettem magamat Cs.-vel apámékhoz. Ecsém is jött, mert őt Cs. hazadobta valami játékért.

Kiugortam a kocsiból és ittasan elkacsáztam az első bejárati kapuhoz. Zugló szélén ez ilyenkor, hajnali 3-4 körül, zárva találtatott.

Apám legutóbb elektromos kapunyitót is adott, de most beértem azzal az 5 kulccsal, ami a karikámon lógott.

Egy sem nyitotta a kaput. A másikat sem, ami három méterre állt. Amiket halkan magamban dörmögtem, azt hölgy nem hallhatta meg!

Részeg emberként igyekeztem nem a világba harsogni gyalázkodó kifakadásomat!

Rácsörögtem lemerülő telómmal öcsémékre. Visszajöttek. D. átmászott a keritésen, kinyitotta belülről, de, hogy ne égjek be megint, megvárták, amíg bejutok a kecóba.

Etettem, itattam!

Még aznap délelőtt elhagytam vón az objektumot. A lakás bejárati ajtaját nem zárta az esti kulcs. Hoppá!

- Itt van a kandi kamera? - kérdeztem a hűvös lakást.

Kb. 20 percig töketlenkedtem, majd a külső vasrácsott zártam be két ponton. Első napomon nem fogok én zármentőt hívni, az kurvaisten...

Közben persze szentségeltem, pedig nem vagyok vallásos.

Másnap este kaptam meg sms-ben a kapukódot (ami csak az egyik kapuhoz volt persze jó) meg az instrukciót, hogy a kilincset melyik irányba hajlítsam, miközben zárom a kulcsot.

- Köszike!

A bejegyzés trackback címe:

https://jerryco.blog.hu/api/trackback/id/tr66534487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása