Jerryco

Saját kútfő

Friss topikok

  • ribiribi: Én meg vanyiliját. :-)))))))) (2008.03.19. 23:34) A cuki neve
  • Cilu: Tamás drága, ha a fagyi igazi lesz akkor imádni fogom ahogy téged is (2008.03.18. 13:59) Betúrnád ezt a fagyit?
  • Jerryco: Köszönöm szépen! Jó vagy hozzám!!! :) (2008.03.17. 01:52) Nem tudhatom

Linkblog

Alapvető emberi különbségek

2008.09.07. 04:33 | Jerryco | Szólj hozzá!

Sz. egy furcsa kiscsaj.

Kajából neki ami jó az pl. a rák... (Nem értem, ez a kaja mitől olyan jó? A héj alatt alig van hús, nem is igazán ízletes, inkább csak különleges...)

Ha férje lesz, akkor az vagy ügyvéd, vagy orvos.

Egyszóval: Sznob!

Sz. mesélt róla, hogy dolgozott olyan helye, ahol olyan jó kaják voltak, hogy ahogy kifelé vitte az asztalra, csak nézett és pislogott és majd éhenhalt. Mindezt olyan arcokkal kőrítve, hogy elmosolyodtam.

Szinte láttam a tányérokkal egyensúlyozó, korgó gyomrú csajszit, ahogyan lassan lépdel és az ételt gusztálja... Komikus lehetett.

De miért pont a rák?

Az mesélte, gyermekkorában soha nem ehetett ilyesmit.

De könyörgöm, én se zabáltam homárt, mégsem érzem, hogy csak ez kellene, hogy boldog legyek... Magyar vagyok. Nekem elég a pacal vagy a marhapöri!

A bejegyzés trackback címe:

https://jerryco.blog.hu/api/trackback/id/tr87651856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása