Jerryco

Saját kútfő

Friss topikok

  • ribiribi: Én meg vanyiliját. :-)))))))) (2008.03.19. 23:34) A cuki neve
  • Cilu: Tamás drága, ha a fagyi igazi lesz akkor imádni fogom ahogy téged is (2008.03.18. 13:59) Betúrnád ezt a fagyit?
  • Jerryco: Köszönöm szépen! Jó vagy hozzám!!! :) (2008.03.17. 01:52) Nem tudhatom

Linkblog

Port.hu

2008.07.10. 23:06 | Jerryco | Szólj hozzá!

Úgy durván egy hónapig, vagy kettő, voltam tagja ennek a nemes fórumozós oldalnak.

Ma azután töröltem magam.

Eddig jó volt, de ma összeszólalkoztam egy gyökérrel, aki az előtte szólókat öcsikémnek és kiscsikónak titulálta.

Én persze nem személyeskedtem, de ami furcsa volt, a moderátor az én bejegyzéseimet figyelmeztetés nélkül törölte.

Most ezek után egy ilyen oldalon szerinted irogasson egy ember is?

Jah, hogy a cenzúra ennyire szelektív?

Köszönöm az oldal moderátorainak. Főleg annak az egynek.

És neked sem ajánlom.

Port.hu... Az oldal, amelyik egy híg fos. Ennél durvább törlést én még nem láttam. És a moderátor még csak nem is válaszolt a levelemre...

A bejegyzés trackback címe:

https://jerryco.blog.hu/api/trackback/id/tr80562998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása