Jerryco

Saját kútfő

Friss topikok

  • ribiribi: Én meg vanyiliját. :-)))))))) (2008.03.19. 23:34) A cuki neve
  • Cilu: Tamás drága, ha a fagyi igazi lesz akkor imádni fogom ahogy téged is (2008.03.18. 13:59) Betúrnád ezt a fagyit?
  • Jerryco: Köszönöm szépen! Jó vagy hozzám!!! :) (2008.03.17. 01:52) Nem tudhatom

Linkblog

Hajnali csaj (Erotikus)

2008.06.23. 04:27 | Jerryco | Szólj hozzá!

Túl régóta ismertem már. Az első találkozásunk óta természetesen romlott a minősége is. Beugrott sörözni.

Az első pár pohár után még nem, de egy óra múlva engedékenyebb lett. Sőt... Éreztem, hogy akkor kezd beindulni.

Leültünk a hármas asztalhoz. Fülledt meleg volt. Homlokom gyöngyözött. Velem szemben ült. Szoknyásan, fáradtan. Beszélgettünk. Erről, de főleg arról.

- Milyen a melled?

- Kicsi, formás. A mellbimbóm nagy. Viszonylag.

- Azt sokan szeretik. Könnyebb szájba venni. Szopogatni. - Mutasd!

Mutatta. Almányi, szabályos, nem lógós, kerek halmocska. Közepében ezüstkétszázas nagyságú pitvar közepén cukorkiöntő nagyságú bimbócska. Legszívesebben megcsavartam volna.

- Szép. - Igyekeztem közömbös maradni.

Tovább beszélgettünk. Csúszott a sör. Talán fél óra múlva rátértünk a lényegesebb részekre.

- Borotválod?

- Mindig. Csak egy kicsit hagyok középen. Háromszögben.

- Elgyönyörködnék benne.

Felült azasztal szélére. Egyik lábát lelógatta, másikat hanyagul a vállam mellé tette. Felhúzta a szoknyáját, félrehúzta a fekete pamutbugyit és mutatta. Kicsit megsimogatta közben. Mint a pasik, akik önkéntelenül is a farkukat simogatják az ágyban.

Kis dombocska, apró sörték, háromszög. Szép volt. Órákig néztem volna. Nagyokat nyeltem.

Ő kicsit széjjelebb tette a lábait és szabad kezének két ujjával a szemérem ajkait húzta szét.

- Belenyalnál, igaz?

Jól ismert... (Egy pasinál nem kell nagy tudás ilyesmihez)

- Szívesen belenyalnék, az biztos...

Előréb tornázta magát az asztalon, igyekezve a csipőjét kitolni az arcom felé. Csak egy kicsit kellett előrébb hajolnom. Az izgató öle előttem terpeszkedett. Még szerencse, hogy megfürödve jött le hozzám. Nyeltem a nyálam.

- Akkor mire vársz? - nevetett.

A bejegyzés trackback címe:

https://jerryco.blog.hu/api/trackback/id/tr87534486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása