Jerryco

Saját kútfő

Friss topikok

  • ribiribi: Én meg vanyiliját. :-)))))))) (2008.03.19. 23:34) A cuki neve
  • Cilu: Tamás drága, ha a fagyi igazi lesz akkor imádni fogom ahogy téged is (2008.03.18. 13:59) Betúrnád ezt a fagyit?
  • Jerryco: Köszönöm szépen! Jó vagy hozzám!!! :) (2008.03.17. 01:52) Nem tudhatom

Linkblog

Agykár

2008.05.20. 03:04 | Jerryco | Szólj hozzá!

Nagy szó ez rá, de agykárom van. Napok óta. Felkelek; fülem bedugulva. Valami frontot érzek, vagy mi... Hideg lehet, mert most épp melegem van. Hiába: öregszem!

Egyre szarabb a minőségem: Már elalvás előtt ki kell mennem hugyozni. Egyszerűen nem merek elaludni, ha érzem, hogy kicsit nyom a pisi. 33 évesen ez vár rám?

Néha, kimegyek, pisilek és mikor lefeküdnék, még érzem kicsit. Bennragadt némi folyadék. Ilyenkor újra ki.Furcsa, mert pár hónapja még egészen jól bírtam egy sörözést végigülni. Akár három órán keresztül sem álltam fel. Azután persze zúdult egyszerre...

Csak nem ez üt most vissza rám?

Vagy megfáztam? Nyáron? (Ha jobban belegondolok, a fiamnál megint betaknyosodtam!)

A bejegyzés trackback címe:

https://jerryco.blog.hu/api/trackback/id/tr59477922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása