Jerryco

Saját kútfő

Friss topikok

  • ribiribi: Én meg vanyiliját. :-)))))))) (2008.03.19. 23:34) A cuki neve
  • Cilu: Tamás drága, ha a fagyi igazi lesz akkor imádni fogom ahogy téged is (2008.03.18. 13:59) Betúrnád ezt a fagyit?
  • Jerryco: Köszönöm szépen! Jó vagy hozzám!!! :) (2008.03.17. 01:52) Nem tudhatom

Linkblog

Rémmadár (vers)

2008.04.22. 07:52 | Jerryco | Szólj hozzá!

Hosszú volt a nap, elnyúltak az árnyak,
Kapkodott felém egy ijesztő madárnyak.
A fáradtságból kélt ő, életre a féreg,
Struccnak tetszett, de benne pulykaméreg.

Honnan szalajtották e pokoli teremtményt?
Ki szabadította rám ezt a rémes lényt?
Sötét múltam mélyén, milyen választ rejtve,
Találnék, ha húznám magam a keresztre?

Összecsuklott testem, erőtlen a lábam,
Máskor erős vagyok, de most meghátráltam.
A csőr meg csak tépi, marja husom-vérem,
Elhullajtom ruhám, látszik a szemérem.

Meztelen a földön, elinalok tova,
Mögöttem a madár, kerget, de vajh´ hova?
Ahogy tépett engem és én tépelődtem,
Göröngyök közt fa nőtt, pont énelőttem.

Repült porhüvelyem, ropogtak az ágak,
Törtek a szárazak, hajlottak a lágyak.
A szörnyeteg szárnya, kavarta a szelet,
Gyarló ember fia, nem menekülhetett.

Szembenéztem vele, mást nem tehettem,
Rámvetette magát, zabált telhetetlen.
Mikor lelkem kihunyt, elhagyta e földet,
A rémmadár elszállt, most mást öldökölhet.

Címkék: vers mese

A bejegyzés trackback címe:

https://jerryco.blog.hu/api/trackback/id/tr92436479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása