Jerryco

Saját kútfő

Friss topikok

  • ribiribi: Én meg vanyiliját. :-)))))))) (2008.03.19. 23:34) A cuki neve
  • Cilu: Tamás drága, ha a fagyi igazi lesz akkor imádni fogom ahogy téged is (2008.03.18. 13:59) Betúrnád ezt a fagyit?
  • Jerryco: Köszönöm szépen! Jó vagy hozzám!!! :) (2008.03.17. 01:52) Nem tudhatom

Linkblog

A szakács akinek a neve...argh!

2008.09.07. 04:41 | Jerryco | Szólj hozzá!

A szakács egy külön állatfaj.

Vagy alkoholista, vagy buzi, vagy retkes, vagy lop-csal-hazudik, vagy...

Normális (bár jelen esetben a szavat deffiniálni lehetetlen) szakács ritka, mint a fehér holló.

Jött egy új srác. Vasárnapot végigvitte, legközelebbre beírták, keddre. Bejött, sütött egy pizzát, megette a felét, kért egy kávét.

A pincér gyanútlanul rákérdezett: - Poharat hoztál?

Aki konyhán dolgozik, annak elvileg van saját pohara... Aki konyhán dolgozik, az tudja miről is beszélek.

Az új szakács a kérdés után a pincért olyan szinten oltani kezdte, hogy már nekem is meg kellett szólalnom, hogy lassítson az iramon. Nehezen hagyta abba a faszságait, de még akkor is mondta, amikor visszatért a rezidenciájára.

(Hallottam, vasárnap is előadta már magát...)

Eltelt fél óra, kért fent egy vendég Gundel palacsintát. Lementem, megnézni, hogy áll, amikor T. aki egy éve raboskodik a konyhán szólt, hogy az új szakács azt mondta nem marad itt, hazamegy.

Megrántottam a vállam; könyörögni senkinek nem fogok.

Felért a gyerek, átöltözve és belekezdett a meséjébe, hogy ezt így nem, meg ehhez nem adja a nevét, stb.

Erre már csak rászóltam, hogy a nevére senki nem kíváncsi, itt elég, ha a kaját kiadja, nem a nevét...

Megemlítette, hogy ha fater akar vele a munkáról tárgyalni, hívja fel.

Apám szerintem majd fogja hívni... (Egy másik univerzumban)

A neves duma ótvar. A szakmában két nevet ismerek: Jamie Oliver meg a Lázár...

Máséra ki kiváncsi? Őszintén?

A másik: Aki a leendő kollégáját egy óra után faképnél hagyja a melóhelyen, az legközelebb vajon mit enged meg magának, ha eszébe jut valami/bármi?

Ilyen emberre nem lehet számítani.

Szerintem ez a majom csak beugrott egy pizzára, mert arra járt és éhes volt. Arra ivott egy kávét és utána elment haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://jerryco.blog.hu/api/trackback/id/tr84651857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása